Hur kan vi jobba med en innehållsdriven marknadsföring för att bygga relation till målgruppen och engagera dem i varumärket? Kursen klargör skillnaden mellan säljdriven och innehållsdriven marknadsföring och hjälper er att skapa en konkret plan för ert arbete med content marketing.
Kursen på två dagar ger både teoretisk bas och praktiska verktyg. Ni tar fram egna innehållsstrategier, med stöd av utbildarna. Vi demonstrerar program och går igenom metoder för innehållsplanering och skapande av digitalt material.
Innehållet anpassas efter era förutsättningar och förkunskaper. Kursen omfattar 2 kursdagar, förslagsvis 9-16.
För vem?
Det här är kursen för er som vill skapa en djupare relation till er målgrupp, och få dem att engagera sig i er digitala kommunikation.
Nästa kursstart
Kursen genomförs på uppdrag. Vi kommer till er, digitalt eller fysiskt. Boka genom att mejla till hej@qlok.se
Pris och villkor
Pris för två kursdagar: 31.500, max antal deltagare 25 personer. Digitalt kursmaterial och inspelning av föreläsningar ingår.
Mängdrabatt: Ordinarie pris per kursdag är 17.500. Vid samtidig bokning av 2-5 kursdagar ger vi 10% rabatt. Vid samtidig bokning av 6 eller fler kursdagar ger vi 20% rabatt.
Qloks erfarna utbildare
Vi älskar att utbilda! Qloks utbildare håller en lång rad yrkesutbildningar inom digital kommunikation. Alla våra utbildare har stor erfarenhet av att genomföra kommunikation- och marknadsföringsinsatser och av att utbilda på plats i verksamheter.